با پیراهن زنانه مجلسی آستین بلند چی بپوشیم؟
نوشته شده توسط : رضا جعفری

لباس‌های آستین بلند برای تمام فصول
شاید فکر کنید افراد به محض گرم شدن هوا، لباس‌های آستین بلندشان را به کمدها می‌سپرند و تا زمستان دیگر سراغی از آنها نمی‌گیرند. در حالی که عده‌ای بنا به دلیل و سلیقه شخصی و برخی دیگر هم برای محافظت از پوست خود، همچنان طرفدار پوشیدن لباس مجلسی آستین بلند در گرما و سرما هستند.  شما می توانید بهترین مدل پیراهن زنانه را از فروشگاه کهن شاپ با بهترین کیفیت برای خود سفارش دهید.

 

پنج ترفند برای پوشیدن لباس‌های آستین بلند
اغلب ما با فرا رسیدن فصل سرما، لباس‌های آستین بلندمان را از پستوی کمد به جایی که در دسترس باشد تغییر مکان می‌دهید. در ادامه به چند نکته در مورد این نوع سبک پوشش اشاره می‌کنیم:

به نقل از کهن شاپ می‌توانید لباس تابستانی آستین بلندی که قسمت پایین آن دارای لایه‌های نازک بافتنی است را با بوت‌های بلند بپوشید.
استفاده از کلاه، دستمال گردن و پوشیدن جوراب شلواری هم می‌تواند با لباس آستین بلند، تیپ مناسبی را تشکیل دهد.
می‌توانید لباس مجلسی آستین بلند را با اکسسوری و پوشش‌های تزئینی به رنگ مشکی، هماهنگ کنید و بدین ترتیب یک ظاهر زمستانی شیک را رقم بزنید.
پوشیدن یک لباس کشباف کمربنددار روی لباس آستین بلند می‌تواند پوششی منحصر به فرد برای ایجاد شمایل زنانه باشد.
کت عروسکی چسبان روی لباس آستین بلند به همراه یک جفت چکمه که اندازه آن تا مچ پا باشد نیز می‌تواند استایلی تحسین برانگیز باشد.
مقاله ۲۴ ایده شیک پوشی در مورد ژاکت بافتنی زنانه را بخوانید.

سبک شماره ۱ – لباس بافتنی


یک لباس بافتنی آستین بلند در روزهای سرد، انتخابی مناسب برای همه موقعیت‌ها از جمله رفتن به سر کار، صرف صبحانه کاری و مانند آن محسوب می‌شود. به ویژه اگر مدل یقه اسکی آن را با کفش کتانی سفید، ژاکت ورزشی شطرنجی و کیفی که بند آن را به صورت صلیبی از گردن آویخته‌ اید هماهنگ کنید. اگر به دنبال تیپ اداری پسند هستید می‌توانید چکمه و کت‌های پشمی راه راه شیک را هم مدنظر قرار دهید.

سبک شماره ۲ – آماده هر رویدادی باشید


وقتی کمد لباس‌تان در محاصره شلوار جین و بلوز آستین کوتاه باشد، چالش‌های آب و هوایی زمستانی به راحتی شما را در موقعیت خاص قرار خواهد داد. انتخاب لباس‌هایی با آستین پفی با رنگ‌های سبز زمردی و ارغوانی همراه با اکسسوری‌های براق و چکمه‌های بلند، جذابیت زمستانی خاصی به شما خواهد بخشید.

سبک شماره ۳ – لباس‌های گل گلی برای زمستان


لباس‌های گلدار آستین بلند و کوتاه، روزهای زمستانی را جذابتر کرده و بارقه درخشش آنها، به قفسه‌های لباس‌های زمستانی شما زیبایی چشم نوازی می‌دهند. این سبک برای قرار ملاقات‌های ناهار دخترانه و دوستانه، بسیار مطلوب است. کافی است که آنها را با کفش پاشنه بلند و کت‌هایی به رنگ خنثی همراه کنید.

سبک شماره ۴ – یقه اسکی


اگر به دنبال لباس آستین بلند مناسب در تمام موقعیت‌های زمستانی هستید لباس یقه اسکی، مناسبترین انتخاب است. به خصوص اگر آن را با یک جفت چکمه پاشنه نوک تیز همراه کنید می‌تواند برای تمام موقعیت‌های کاری و خاص مناسب باشد. پوشیدن کتانی و ژاکت چرم هم برای تعطیلات آخر هفته به شما ظاهر آراسته‌ ای خواهد داد. اصلاً در انتخاب این سبک تردید نکنید.

مقاله راهنمای کامل انتخاب لباس مجلسی بلند را بخوانید.

نکاتی برای پوشیدن لباس‌های آستین بلند
لباس با لایه‌های زیاد
لایه‌های بلند لباس نه تنها شما را زیرک و باهوش نشان می‌دهد بلکه امکان ایجاد جلوه‌های مختلف آن هم فقط با همان لباس مجلسی آستین بلند خواهد داد. برخی لایه‌بندی‌هایی که می‌توانیم پیشنهاد کنیم به صورت زیر است:

کمربند: بستن کمربند در لباس‌های آستین بلند، زیبایی دیداری خاصی در شما ایجاد می‌کند.
جلیقه: پوشیدن جلیقه روی لباس، نگاه‌ها را از روی خطوط ثابت پیراهنتان دور می‌کند.
روسری: روسری یا دستمال گردن، به ویژه اگر از رنگ‌های سیر و ساده استفاده می‌کنید بسیار مناسب است.
ژاکت: پوشیدن ژاکت روی لباس آستین‌دار، روشی عالی برای گرم نگهداشتن بدن در ماه‌های سرد است.
پیراهن‌های دکمه‌ دار: لباس آستین سه ربع همراه با لباس دکمه دار شطرنجی سیاه و سفید، به شما ظاهری جذاب می‌دهد.
پیراهن: می‌توانید لباس آستین کوتاه یا بنددار مورد علاقه‌تان را با یک پیراهن آستین بلند زمستانی زنانه بپوشید.
تاپ‌های رکابی گشاد: اگر همواره احساس گرما می‌کنید انتخاب تاپ‌های رکابی گشاد همراه با لباس آستین بلند برای احساس راحتی و خنکی بسیار مناسب است.
جواهرات: همانند سایر لباس‌ها، جواهرات نیز در این لباس‌ها می‌توانند جلوه خاصی ایجاد کنند.

پیراهن آستین بلند زنانه
انتخاب رنگ‌ها
لباس ‌های مجلسی آستین بلند به رنگ سیر و ساده همراه با چاپ‌های پررنگ، ظاهر زیبایی به آن خواهد داد.
وقت آن است که ظاهر لباس آستین بلند را با یک ژاکت یا جلیقه تغییر دهید. لباس‌های دکمه دار هم انتخاب خوبی هستند.
برای اینکه ظاهری جدید و براق داشته باشید، می‌توانید از رنگ‌های متضاد استفاده کنید.


برازندگی
وقتی تصمیم می‌گیرید که لباس آستین بلند بپوشید به خصوص اگر دکمه‌ دار باشد باید از آراستگی ظاهر خود مطمئن شوید. اگر احساس می‌کنید در قسمت سینه، دکمه‌ها از هم باز می‌مانند و ظاهری ناخوشایند دارند حتماً از لباس با سایز بزرگ‌تری استفاده کنید و بهتر است که معمولاً از کمربند هم برای ایجاد ظاهری بهتر استفاده کنید.

 

استایل اُورسایز
پوشیدن ژاکت­های آستین بلند بزرگتر از سایز خودتان که سرشانه ­ها تا حدی افتادگی دارند همراه با یک تاپ رکابی بهترین روش برای ایجاد جذابیت بصری متفاوت در مقایسه با پوشیدن ژاکت خالی است. از همین سبک پوشش می­توانید برای پوشیدن پیراهن­های چهارخانه آستین بلند نامزدتان به عنوان شوخی و البته طنازی استفاده کنید.

 

شیک پوشی سنت شکنانه
پوشیدن لباس مجلسی آستین بلند دکمه‌دار همراه با دامن بوهمی (کولی وار)، علاوه بر اینکه برای هر فصلی مناسب است ظاهری هنرمندانه نیز به شما خواهد داد. حتی می‌توانید از یک کمربند ضخیم و کیف دستی هم برای جلوه بخشی بیشتر استفاده کنید.





:: بازدید از این مطلب : 396
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: